06 syyskuuta, 2008

Kuka niin väittää!?!

On kuulemma olemassa niitä "naisten- ja miestenhommia". Kuka niin väittää?? Ja mitkä lasketaan kumpaankin kategoriaan?

Minä, NAINEN, olen tänään vaihtanut jarrupalat maastopyörääni. Putsannut talouteni hajulukot. Itse luokittelisin automaattisesti nuo miehille..mutta, Kyllä nainenkin osaa, jos vaan tahtoo!

Monesti olen leikilläni sanonut, että mihin niitä miehiä tarvitaan. Oikein mainiosti olen pärjännyt tässä yhden hengen ja kahden kissan taloudessani.

Voisin luokitella askareeni tältä päivältä jopa arkipäivään sankaruudeksi. Moniko nykynuori tekisi moista. Saatikka, että tekisi..

Nyt kuitenkin kuumaan kylpyyn ja nauttimaan. Josko saisi karkotettua tämän flunssans pois ja pääsisi huomenna taas kuntoilemaan.

2 kommenttia:

Täti Punainen kirjoitti...

Hahaa! Olen samaa mieltä! Jokseenkin nousee karvat pystyyn kun mies välillä sanoo, että ei ole vaatteita kun et ole pessyt pyykkiä..HMM! Herra on hyvä vaan ja lataa pyykit itse koneeseen, annostelee aineet ja laittaa virrat päälle!=D

No joo, velvoitan minäkin kyllä sitten joitain asioita tekemään kun olen kuitenkin esim. tuon pyykkipuolen luvannut hoitaa...=D

Anonyymi kirjoitti...

Tähän asti oon aina putsannu hajulukot itte, mut jos enää ei tarvisi :D

Yritin kovasti sitä että puiden hakeminen on miesten hommaa, mut kun ei mies oo aina kotona niitä hakemassa nii pakko hakea itte.