22 maaliskuuta, 2009

HätäApuaKaivataa!!

Hei SINÄ, joka omistat ihanaisen Art Impressions leimasimen, jossa tuo mahtava nainen tanssahtaa. Ota minuun yhteyttä, mikäli tahtoisit vaihtaa/myydä/lahjoittaa minulle muutaman leimakuvan. Yritin etsiskellä sitä nettikaupoista, jotta olisin voinut sen tilata, mutten mistään sitä enää löytänyt ostettavaksi.

Kuvilla olisi pikainen tarve. Tahtoisin JUURI TÄMÄN kuvan kummitätini vuosipäiväkorttiin!! Olkaa rakkaat näpertäjät niin ystävällisiä ja auttakaa hädässä olevaa.

Laitan vielä kuvan, jotta ei tule sekaannuksia.


SUURI KIITOS MARIA H. HÄTÄAVUSTA!! OLET ENKELI JA KUMMITÄTI SAA VAUDIKKAAT ONNITTELUT!!

Olen kiinnostunut myös muista lystikkäistä Art Impressionin leimakuvista, mutta tämä olisi nyt ensimäisenä hätälistalla.

1 kommentti:

Maria H. kirjoitti...

Mä olen vaihdossa saanut muutaman noita kuvia ja lähetän sulle huomenna pari tulemaan! Ei mulla valitettavasti montaa ole, mutta toivottavasti kelpaavat hätäavuksi:-)